Blod, svett och tårar.

Igår på min promenad med Simon så snubblade jag och stöp i backen med ett brak.
Simon höll på att garva ihjäl sig.
När jag kom hem så hade jag världens skrubbsår på smalbenet (blod).

Det är konstigt med mig när jag går mina promenader.
Jag går och går och visst svettas jag men inte så där
jätte mycket.
Jag har en teori: Ju bättre kondition man har
dessto mer svettas man.
Alltså är detta ett tecken på att jag inte har vidare bra kondis (svett).

När jag går så har jag ont i knät, men värken på kvällarna har nästan
helt försvunnint.
Jag går och går och går.
MEN DET SYNS INGET PÅ VÅGEN (tårar).



Kommentarer
Postat av: Nina

Man mår bättre både fysiskt och psykiskt när man rör på sej men vill man att det ska synas på vågen måste man tänka på vad man äter oxå...tyvärr.
I hate!

2008-01-30 @ 21:07:12
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Anita

Jag är säker på att det kommer att synas "innan du släppt din första morgon fjärt" dvs snart! För mig har det gått i sakta mak. Ner något 1/2 kilo, stått stilla några veckor, ner ett kilo , stått still osv. Jag har bara ändrat kosten lite och äter inget godis eller fika bröd. Men jag dricker massor med rödvin och jag har nu gått ner 9kg.

2008-01-30 @ 21:23:04
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Anita

Stackars dej som ramlade :( "blåser på såret"

2008-01-30 @ 23:46:22
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Madde

Du det kommer...kämpa på, du är sååå duktig!

2008-02-01 @ 21:28:51
Postat av: cinis

Alltså jag gillar Anitas Diet den verkar bra. Å du får hälsa Simon att promenader med dej e inte riskfritt, han måste vara bered att rycka ut i märkliga situationer. En stor puss till Simon som hänger med dej maggan. saaknaaaar dej så himla mycke.

2008-02-02 @ 10:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0