BORTBJUDEN

I kväll ska jag hem till Anna.
Hon ska bjuda på paj och vin.
Det ska bli trevligt.
Det var länge sedan hon och jag satt och surrade.
Vi får se om vi går till Katalin senare i kväll.
Först tänkte vi gå på after work och ta en matbit ute.
men Anna kom på att det var mysigare att sitta hemma hos henne.
Dessutom blir det ju så dyrt om man ska börja ute redan vid 16-tiden.
Det blir både billigare och trevligare att sitta hos henne först.
 Nu ska jag fixa mig.
Undrar vad man ska ha på sig då?
Den frågan får man aldrig svar på.
Det spelar ingen roll hur mycket kläder jag än köper så har jag
"aldrig" något att ta på mig.
Kan ju beropå att jag aldrig tycker att jag är fin i något.
Jag blir ju aldrig klar om jag ska sitta här och blogga.
SÄTT FART NU DÅ MAGGAN!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tycker alltid att du är fin i det du har på dig, oavsett om det är på jobbet eller när det är fest.

2008-01-04 @ 19:30:41
Postat av: Anita

Du e så fiiin
sååå! Ha de så jätte kul - Pyss!

2008-01-04 @ 20:18:33
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Anita

Bus Maggan gick på krogen!! Hiihi, jag ville vara med!

2008-01-05 @ 01:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0