Mera Vimmel & Promenader

Fredag den 11 Januari var jag, Knut, Simon och Lenita på etage.
                   

Idag har jag ONT i kroppen.
Var ute på 2 promenader igår.
Först 1 timme med Anita och Pelle på fm
sedan 40 min med Simon på kvällen.
Min vänsterfot är inte vad den borde vara.
Idag tänkte jag gå hem från jobbet eftersom vi har p-möte.
Det är mycket trevligare att promenera på dagtid om man har den
möjligheten, och det har jag på Måndagar.
Jag fick stavar av Jonny i lördags men jag lyckades glömma dem
hemma på mina båda promenader i går.
Idag ska jag försöka komma ihåg dem.
Min sjukgymnast säger att det avlastar knäna att gå med stavar.
Så jag får väl tro på henne då.



Kommentarer
Postat av: Anita

Ja, de e bra! Promenera mera blir vår nya livs stil.

2008-01-21 @ 16:34:24
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0