Stockholm

Nu är syrran med familj här.
De kom i går kväll.
Därför hittade jag ingen bloggtid.
Tänkte blogga på natten men då hade jag ingen internetuppkoppling av någon anledning.
Nu sticker "grabbarna" på biltema.
Pelle håller på att bygga en bil så det fattades en hel del grejer som de ska åka och shoppa nu.
När de kommer tillbaks ska vi " tjejer" vara färdiga att dra till Stockholm,
men jag har en del att göra innan vi kan åka.
Städa undan sovpatser i vardagsrummet.
Göra en kycklingröra till de grabbar som är kvar hemma som de kan äta till middag.
Packa......VAD SKA JAGA MED MIG?
VAD SKA JAG HA PÅ MIG?
Vi ska checka in på ett hotell kl 15, käka på en fin restaurang och sedan se en musikal på
Stockholms Stadsteater kl 18.
KULIT VA?
Jag bloggar mer imorgon och visar lite bilder i från huvudstaden.
 
Den här teatern ska vi se i kväll.
 (klicka på Rock´n Roll)


Kommentarer
Postat av: Nina

Med hopp om en mycket trevlig kväll till er och till mej oxå :o)
Kram

2008-01-19 @ 11:39:06
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0