Tisdag forts

Slutade kl 16.
For direkt hem och hämtade Calle och Ludde.
Åkte på Fyrishov och fixade Calles gymkort.
Upp på Gränby.
Handlade, handlade och handlade
med två tonåringar som såg mer än less ut.
Hem med sex kassar mat.
In med allt i kyl, frys och skafferi.
Grabbarna stekte sig hamburgare, jag sitter här
och väntar på att min kycklingfilé med cos cos
ska bli färdigt.
Klockan är snart halv sju.
Jag är trött, hungrig och jag har ont i benen.
Nu kommer den stora frågan:
HAR JAG LUST ATT GÅ PÅ 1 TIMMES PROMENAD EFTER MATEN?
NEJ!
JO!
NEJ!
JOOO!
Jag gör det, men inte föratt jag vill utan för att jag har lovat mig själv.
Sedan ska jag belöna mig med att kolla på säsongsstarten på
Brothers & Sisters.
NU är  kycklingen färdig.


Kommentarer
Postat av: Anita

Bravo söstra mi! Glöm inte dina stavar.

2008-01-23 @ 00:30:39
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0