Tisdag

Huvudvärken är nästan borta, så jag gör väl ett försök att
gå till arbetet
Idag åker Jonny till USA.
Det blir jobbigare och jobbigare att han reser.
Förr brydde jag mig inte så mycket men nu för tiden tycker jag att
det känns trist.
Det blir så tråkigt här hemma.
Förr hade jag ju fullt upp med ungar och hundar.
Allt detta är borta nu.
Jag får koncentrera mig på mig och mina promenader.
Calle ska följa mig och storhandla i em.
Sedan ska vi åka till fyrishov och köpa hans gymkort.
Nu väntar min gröt.
TJINGELING
 Laterz 

Kommentarer
Postat av: Anita

Ja, det är svårt att inse att man har så mycket egen tid nu.

2008-01-22 @ 09:43:33
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0