Ångest

Vaknade alldeles för sent kl 09.15 - ÅNGEST!
Solen strålar från en klarblå himmel - ÅNGEST!
Jag är inte vid husvagnen - ÅNGEST!
Jonny ligger fortfarande och sover - ÅNGEST!
Vi kommer inte att hinna någonting idag - ÅNGEST!
Jag måste alltid vara någonstans, göra någonting när det är fint väder
annars så får jag ont i magen.
Jag passar nog inte att bo i lägenhet jag.
Just nu ångrar jag att vi valde fotbollen framför att stanna i husvagnen.
Det hade varit härligt att ligga där nu i en Badenbaden.
men eftersom det formligen vräkte ner regn i gårkväll så trodde vi
att det skulle vara så ett par dagar.
ÅNGEST!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon:)

2008-06-15 @ 09:45:03
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Anita

Och du säger att du blir stressad av att läsa min blogg - nu blev jag helt jätte stressad! ;O)

2008-06-15 @ 10:44:05
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0