Det blir aldrig som man tänkt sig.

Jag och Cina åkte på stan och shoppade loss igår.
Jag köpte en skitcool bh på Lindex, en kofta på Gina Tricot,
en bok på bokrean och lite andra småprylar.
Vi käkade lunch på stan och tog ett glas vin.
Jonny skulle hämta oss kl 15 samtidigt som
han hämtade Madde och Ted på stationen.
Kl 14 fick jag ett sms av Jonny där han skrev att han låg
hemma och spydde.
VA! magsjuka, tänkte jag.
Men icke.
När vi kom hem så fick jag ringa sjukvårdsupplysningen.
Han fick åka på akuten med gallstensanfall!!
Är det inte själva faan?
Typiskt, precis när vi skulle ha gäster och party och allting.
Stackars Jonny.
Han kom hem nästan direkt för anfallet gick över.
Men han hade fortfarande lite känningar så han valde
att stanna hemma.
Stackars Jonny!
Vi hade iallafall jätteskoj.
Hellfueled var jättebra.
Vi skulle på efterfest med dem, men undertecknad
blev lite för onykter så vi åkte hem istället.
Idag mår man som man förtjänar.
Bilder från gårdagen kommer lite senare.
Just nu måste jag vila.
Det är tungt att ligga på topp.

Kommentarer
Postat av: Anita

Stackars Jonny :( och....stackars dej oxå, som måste ligga på Topp! ;D

2008-03-02 @ 13:40:47
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: ugglan

Det är hårt att ligga på topp!!! Men det verkar som om ni hade en bra kväll/dag!!
Stackars Jonny!!, hoppas han mår bättre idag. Det ska tydligen göra fruktansvärt ont med gallstensanfall!!!!!
Hoppas du mår bättre nu! Kram Ugglan

2008-03-02 @ 14:09:11
URL: http://ugglan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0