Det var det det

Helgen bara swischade förbi.
Tyckte att Cina kom hit nyss, och nu är hon redan
hemma igen.
Det var en rolig helg även fast man fick betala
dyrt igår.
Nu är man sig själv igen.
Här hemma har vi lite sjukstuga.
Jonny har fortfarande feber från sitt gallstensanfall
i lördags och Calle ligger i influensan.
Han hade 40.5 i feber i går.
Lite läskigt när febern börjar krypa upp
över 40 tycker jag.
I dag ska jag arbeta kortdag, sedan ska jag hem och röja.
Det blev inte mycket städat igår.
Det blev inget gjort överhuvudtaget igår.
Så här pigg var jag.
    
Idag har vi snö här i uppsala, men det är plusgrader
så det ligger nog inte kvar så länge.
Nu vill jag ha riktig vår, nu får det var slut på vintrandet tycker jag.
Har vi inte haft snö på hela vintern så behöver den inte
komma nu heller.
Så det så!



Kommentarer
Postat av: Anita

Här är det full vinter och skall vara ett tag till tycker jag.

2008-03-03 @ 10:02:33
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: ci

De va ju kul innan....alla konstiga borelia sjukdommmar

2008-03-05 @ 11:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0