Stressad

Det är lördagsmorgon.
Jag har ingen tid att passa.
Jag har inte bestämt något att göra på hela dagen.
Jonny är bortrest.
Det enda jag ska göra idag är att gå hem till Simon och kolla
på Schlagerfinalen.
ÄNDÅ sitter jag här och känner mig jättestressad.
VARFÖR?
I mitt huvud mal alla "borden".
Jag borde ditt, jag borde datt.
NÄÄÄ!! Jag borde inte alls, för jag bestämde att
jag inte skulle göra något i helgen.
SÅ DET SÅ!! (nu pratar jag med mig själv)
Denna stress som jag känner över allt å ingenting kan göra
mig galen.
Nu är det härlig underbar lördag.
Jag ska dricka mitt kaffe, ta en promenad, bada och bara ta det lugnt.
SÅ DET SÅ!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Bravo Maggan, ta det lungt, det är du värd!

2008-03-15 @ 10:38:24
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0