Fullspäckad måndag


Arbetar mellan 07.30 - 13.30.
Har möte med Luddes lärare direkt.
Ska åka och handla till öppet hus på skolan på onsdag.
Pappassietter, kaffemuggar, kakor mm till över 500 personer.
Kl 16 ska jag möta Calle på stan, han ska få en kavaj till balen på fredag.
Calle ska gå på niornas bal på Heidenstamskolan.
Till sist ska jag hem och baka bullar.
Vår familj ska bidra med 45 bullar till öppet hus.
(jag kanske köper färdiga)
Javisst ja! jag ska ju åka förbi Plantagen och fixa en snygg balkonglåda också.
Tur att man slutar tidigt en dag i veckan.
Åååå.....neeej! Jag har ju glömt att börja rimma till barnen.
Varje barn som slutar hos oss och går vidare till skolan brukar få en tavla med en bild och ett rim.
I år har vi sju stycken som slutar.
Det är bäst att börja rimma nu om det ska hinna bli något.
Jag kopplar bort arbetet när jag är ledig, därför glömmer jag sådana där grejer.

Kommentarer
Postat av: Gubben

Jäntunge!

Var är bilden på mig i inslaget nedan? VA?



Javisst ja, det gällde ju bara var fjärde kvinna ser jag nu. Skönt, jag trodde det var varannan...

2008-05-19 @ 13:53:24
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Anita

Gjorde du stresstestet och var helt avsnapplad??

2008-05-21 @ 20:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0