Jag ska inte...

... köpa en trisslott i dag, eller spela på hästar.
När jag var och handlade så skulle jag köpa ost.
Ostbiten gick inte att scanna så när jag skulle betala så var jag tvungen att
gå till en bemannad kassa.
Hon kunde inte heller scanna den, men efter mycket om och men så fick hon
till det i alla fall.
DÅ blev det en avstämning...typiskt tänkte jag.
Upp med alla varorna på bandet, DÅ slutade bandet att fungera.
Jag fick skjuta alla varorna förbi kassörskan.
När jag skulle betala så var mitt ICA-kort spårlöst försvunnet.
Jag letade igenom hela plånboken tre ggr. När jag till slut känd i min kappficka så hittde jag kortet.
PIIIINSAMT.
Man kan ju tro att det är fredagen den 13.

Kommentarer
Postat av: cinis

Stackars dej Maigizen, skulle oxå tycka att de va pinsamt....de hade bara fattas att du fått lämna all mat å åkt hem

2008-05-23 @ 15:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0