Lite värme tack!

De sa att värmen skulle komma till helgen, jag hoppas det.
Just nu har vi 8 ºC här i Uppsala.
Jag är skittrött för jag satt uppe och snackade med Johanna
till kl 1 i natt.
Det var kul att träffas igen.
Jätte roligt.
Det var värt att vara lite trött i dag.
I dag  när jag kommer hem så ska jag STÄDA för om det är fint väder
i morgon så åker vi ut till husvagnen.
Åååå, härliga husvagn.
Nu gick solen i moln....Neeeej!!
Jag vill ha sol, sol ,sol, sol, sol, sol.....
I kväll gäller det.
Spänningen kommer att vara OLIIIDLIG!
Håll tummarna för HERO i kväll.


Kommentarer
Postat av: Anita

Ska du åka till husvagnen?

Jag trodde du skulle ha Schlagerfest!!?

Det regnar här oxå å e skit kallt!

2008-05-22 @ 08:50:59
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0