Alla bara sover och sover

Jag förstår inte hur de kan sova hela tiden.
Jonny har sovit i 12 timmar snart.
Calle ska jobba idag, men han har jag inte sett röken av heller.
Ludde och hans kompis var säkert uppe hela natten så de
ser man väl inte förrän vid 14-tiden.
Knut är hos sin kompis Fredrik i Leksand i helgen, men han
sover med all säkerhet med.
Det är bara jag som är vaken.
Jag har bloggat, käkat frukost, kollat på Miami inc
och nu bloggar jag igen.
Tror jag ska ta bilen och kolla hur mycket julprylar
det har kommit på Fullerö.
Jag har lite julstämning idag.




Kommentarer
Postat av: ANITA

Jag vill oxå ha jul NUUU!

2008-11-08 @ 11:59:47
Postat av: J

iih, mysig bloggdesign du har!

2008-11-08 @ 12:16:56
URL: http://sommardrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0