John Blund

Somnade som en stock i går kväll när jag kom upp
i sovrummet.
Att jag frös berodde nog på att jag var så trött.
Somnade över dator och allt.
John Blund är inte nådig på kvällarna, tänk att jag blivit
så kvällstrött.
I dag är en ny dag.
Jag börjar kl 10 men jag skjutsar Ludde på skolan och
Jonny på jobbet först.
Så promenerar jag till mitt jobb sedan.
Nu ska jag gå ner och steka mig ett par ägg och
dricka kaffe.
Klockan ringer om ca 15 min, men Jonny snarkar ju så förbenat
att han kan väcka döda.
Jonny har inte fått sömnpulver i ögonen, nä honom har
John blund slagit i huvudet med en gummiklubba av
någon oförklarlig anledning.



Kommentarer
Postat av: Anita

Hahahaha! Godmorgon min sköna böna! :O)

2008-11-19 @ 07:34:59
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0