Nu har jag gjort allt utom...

...att tanka.
Det är nå´t magiskt med mig och tanka bilen.
Jag glömmer bort att tanka när jag är ute och far.
Ett under att jag aldrig fått soppatorsk.
Nu ser det drägligt ut där nere och jag har
handlat allt.
Lite sugen på ett glas vin är jag allt, men jag
ska ju ut och köra så jag får vänta med vinet.
Det tog sin lilla tid att göra allt idag.
Först åt jag innan jag åkte från jobbet,
Det tog tid att panta allt från festen.
100 kr i petflaskor och 60 kr i burkar blev det.
Sedan handlade jag, givetvis så glömde jag min shoppinglista
så jag fick handla på känn.
Jag glömde bara två middagar av 10.
När jag handlat och pantat var kl 12.50, då åkte jag på Martina.
Kom hem kl 13.45 och fick bära upp alla matkassarna i omgångar.
Packa ur kassarna och sedan städa.
NU har jag satt ner häcken för första gången idag.
Det känns som om jag skulle kunna somna.
Snart ska jag hämta Knutte, Jonny och min gäst.
Ha en bra fredagskväll önskar jag er nu, ifall
det inte blir någon mer blogg idag.



Kommentarer
Postat av: Nina

Guu va du är hemlig....

2008-11-07 @ 17:16:48
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

2008-11-07 @ 18:15:53
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0