Söndagen den 16 November 2008

Idag är det regn ute igen.
Solen kan nog inte ta sig fram på hela dagen.
Jag ska göra det jag inte gjorde igår, vika tvätten
och byta till rena lakan.
Promenaden får jag inte glömma.
Det kommer nog att bli en skön söndag,
Kaffet puttrar och jag är pigg.
Vaknade med en jädrans värk i knät, men det går nog
snart över när jag börjar röra på mig.
Skulle se en film med Knutte i gårkväll men vi
somnade båda två till "Budbäraren" med Kevin Costner.
I dag får jag inte missa reprisen av Brothers and Sisters.
Till middag ska vi äta Röding på Jämtlandsvis ( recept kommer senare)
Min vita orkidé har börjat blomma, den har 12 knoppar men det är bara 
3 stycken som slagit ut.
Önskar er en sköööööön söndag.






Kommentarer
Postat av: Anita

Min orkidè vägrar att blomma, har inte blommat på flera år. Önskar oxå dej en skön söndag!

2008-11-16 @ 09:59:15
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0