Vart tog underfundigheten vägen?

Sitter här och läser mina bloggar på "Familjeliv" som
jag skrev för 2 år sedan.
Jag tycker att jag skrev bättre då, roligare liksom.
Jag hade en liten twist på allt jag skrev.
Det känns inte bra att jag skrev bättre förr, man vill ju utvecklas
inte invecklas(eller vad motsattsen nu blir).
Läs själva här och skriv gärna vad ni tycker.
Hmmm, måste ta mig en funderare över vad jag vill med min blogg, den har
blivit ganska tråkig märker jag.
Var har min underfundighet tagit vägen?
Jag får leta efter den när jag städar här idag.
Jag har väl slängt ner den i nån låda eller nåt.
Hoppas att jag hittar den, annars kan jag lika gärna sluta blogga.
Buhuhuuuu!!! Livet e slut, jag har blivit trååååkig.....buuhuuhu!



Kommentarer
Postat av: Anita

Nää, jag tycker att det är lika bra nu som då

2008-11-22 @ 17:34:41
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Määe du skriver ju om samma saker då som nu. Knät städa och pary.

2008-11-23 @ 10:37:41
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0