2 år och 2 månader

Så länge har jag skrivit blogg.
Jag började på familjeliv.se den 8 Augusti 2006.
2 dagar innan min 40 årsdag.
Till webblogg flyttade jag i April 2007.
Jag började med att skriva 1 inlägg per dag men
allt eftersom tiden gick och mina läsare ökade så har
också inläggen ökat.
Jag har läst någonstans att man ska ha minst 7 inlägg
per dag för att hålla en blogg levande.
Jag har ju svårt att skriva på arbetstid så att mina inlägg kommer
främst på kvällarna.
I bland känns det svårt att hitta på något nytt att skriva om.
Jag vill ju inte att bloggen ska bli en dagbok över mitt tråkiga liv, utan
snarare en rolig reflektion över mitt tråkiga liv.
Detta var mitt allra försa inlägg.

Snart 40
av maigiz | Tis 8 aug 2006 22:45
Idag är min första dag som medlem på familjeliv. Jag har semester i tre dagar nu, onsdag, torsdag och fredag.
Jag fyller nämligen 40 på torsdag....*suck*
Det är mycket att stå i.
I morgon onsdag ska jag städa hela lägenheten.
På tordag ska jag lata mig och på fredag ska jag laga mat hela dagen. Jag ska nämligen ha min 40 års fest på lördag. Då blir vi över 40 personer och jag ska bjuda på italiensk buffé. Jag lagar all mat. Dessutom så kommer jag att ha 17 gäster i mitt hem från fredag till söndag och det ska ju var mat mest hela tiden.
6 st av dessa gäster är tonårskillar och de kan ju äta vem som helst ur huset. Men jag klagar inte, det ska bli väldigt roligt. jag älskar fest, mat och mycket folk. Lite läskigt är det att jag skall vara i centrum och mycket läskigt känns det att fylla 40. Haha...jag gick ju nyss ut gmnasiet.


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag har snart bloggat i ett år, den 28/10 började jag. Var hos dej i Uppsala och vi var på Krom och rockade loss. :O)Grattis till dina två år!!

2008-10-07 @ 23:57:35
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0