Föräldramöte

I kväll har vi föräldramöte.
Det är många som har skrivit upp sig för
att komma, kul tycker jag.
Förr var jag alltid så nervös för detta.
Läskigt att stå och prata inför alla.
Men nu struntar jag i sån´t.
Det blir som det blir.
Jag försöker lätta upp stämningen genom att inte vara
allt för stel.
Man har gjort det där några gånger nu.
Inget att oroa sig över.
Jag tycker t om att det är roligt.
Men det blir en lång dag.
Jag börjar 07.30 och kommer hem ca 21.00
(äsch! då missar jag IDOL igen)
Nu måste jag ila, ha en skön torsdag!!

Kommentarer
Postat av: Anette

Det där klarar du galant tjejen..



Till de sämre nyheterna då..

Vi kan inte gå ut i helgen ..saker och ting har kört ihop sig rejält..vi får satsa på ett senare datum,..eller ännu bättre upp..en kryssning?

Kram

Anette /peter

2008-10-02 @ 09:31:40
Postat av: Anita

En bra dag önskar jag dig! Puss & Kram skumbanan!

2008-10-02 @ 11:52:33
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0