Låååång söndag

Vaknade kl 11 fast då var ju klockan "bara" 10.
Tvättat och städat(lite).
Kollat på film.
Surfat.
Nu är kl "bara" 16.
Jag är hungrig och ska börja med maten"redan"(kotletter med potatis
och sky, tror jag ska stuva morötter det var en evighet sedan).
Mmmm, dagen blir lite längre när man går tillbaks till vintertid.
En hel timme typ.
Jag ska nog klämma en film till tror jag.
Knutte föreslog Die hard 4.
Men det får bli efter middagen.
Nu ska jag vika tvätt.
Ha en bra söndagskväll.


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag har oxå haft en lång skön dag! Vet inte om jag fick så mycket gjort men ändå. :O)

2008-10-26 @ 17:01:41
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0