Så går det när...

...man jobbar hela dagen i 100 knyck.
Handlar med en miljon andra människor, som just
fått lön, på Gränby.
Åker hem och tar ett glas vin.
Äter en lång och trevlig middag med sin famil och
dricker ännu mer vin.
Slappnar av framför tv:n med lite mer vin och lite godis.
DÅ blocksomnmar man i soffan en fredagkväll.
Inget bloggande eller någonting blir det då.
Vaknade kl 01.00 lite lätt förvirrad.
Men det är skönt att somna i soffan.
Det är ju också fredag.
Idag blir det andra bullar.
Måste ut och shoppa upp Jonnys lön(jag får ju inte min
förrän på måndag)
Jag behöver en ny foundation, ett par nya jeans och en BH.
De har säkert fått in något nytt på Gina Tricot med.
Jonny ska shoppa loss på Biltema.
Nya saker till bilen.
Ha en bra lördag.


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha...låter dock som en härlig fredag...

2008-10-25 @ 08:32:24
URL: http://nikkinin.blogg.se/
Postat av: Anita

Önskar er en härlig lördag! Själv har jag massor attggöra men ingen lust med nåt. Pelle är i garaget som vanligt, han har ju förlorat en hel veckas mekande nu när vi var i Turkiet.

2008-10-25 @ 09:52:35
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Cin

GO GIRL....

2008-10-25 @ 10:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0