Tråkigt och ont och fet

Snacka om att jag har tråkigt.
Och ont.
Det här med ögoninflamation är ingen hit.
Jonny kom hem med pizzor till middag så nu känner
jag mig som en strandad val.
Undrar när jag ska börja banta?
I morgon kanske?
Eller på måndag förresten.
Fick viktväktartidningen idag.
De skickar fortfarande tidningen fastän jag inte varit
medlem på 5 år.
Bara för att psyka mig tror jag.
Jag törs inte gå dit.
Känner mig som värsta loooosern.
Usch!!! är det en slå-på-mig-själv-kväll-i-kväll?




Kommentarer
Postat av: Barbro Binda

Nybiln je verklit fin! Fast ja tyck du ska he på dä na klädesplagga innan du far på jobbe. Du könn dra på dä sjukdomma å elänne te underdelsregionen annars. Sköt om öga å ha ne se bra!

2008-10-16 @ 21:43:05
Postat av: Nina

puss från norge

2008-10-16 @ 22:01:48
Postat av: Anita

Älskling...jag får oxå

Viktspiontidningentidningen!


Så här är det.....när du är "färdig" du kommer du att göra något åt din vikt. Du bygger skydd och jag vet, att du vet det! I LOVE YOU!:O)

2008-10-16 @ 22:49:43
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0