Dalarna

I dag sticker jag och Jonny till svärföräldrarana
i Rämshyttan.
Killarna stannar hemma.
Jag ska hem till svärmor och käka kräftor tillsammans
med min svåger och svägerska.
Ammi ska visa mig sina svampställen, så jag hoppas att
jag kommer hem med kassen full av svamp.
Jag slutar kl 13, sen åker vi hem och packar och sedan
sticker vi.
Det tar ca 2 timmar att köra dit.
Hoppas att "Gubben" bjuder på en Calvados när man kommer
och är törstig efter en lång eftermiddag i bilen.
Ha en underbar fredag alla mina kära vänner.

Kommentarer
Postat av: Marina

Önskar er en skön friluftshelg...:/Kör försiktigt!

2008-09-12 @ 08:08:04
Postat av: Anita

Inget Jämtland då? Ha det så bra i Dalarna och var snäll mot Gubben! :O)

2008-09-12 @ 08:58:49
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0