Var får man orken i från?

Slutade kl 13.15.
Tog en fika innan jag åkte hem.
Väl hemma så röjde jag på diskbänken.
Hängde tvätten.
Bloggade en stund.
Sedan vek jag lite tvätt.
Torkade rent på bänken runt micron
och sorterade lite papper.
Åkte och hämtade Jonny på jobbet.
Biltema nästa.
Ut till Bälinge för att hämta Knut
som skulle köpa soffai dag.
Hem och började med middagen medan
Jonny och Knutteköpte soffa.
Efter middan så hjälpte jag Knut att byta soffa på rummet.
Dra på den nya klädseln och göra lite fint.
Hängde mer tvätt.
Plockade ur och i diskmaskinen igen.
Nu sitter jag här.
Det ser fortfarande förjävligt ut här hemma.
Tvätt i hela vardagsrummet och
Knuttes stora kartong mittpå golvet.
Det känns inte som om jag har gjort någonting i dag.
Jag borde ha fått bort tvätten, dammsugit och plockat
ur påsarna från husvagnen.
Jag vet inte hur jag ska hinna?
Jag vet inte var jag ska få orken ifrån?

Kommentarer
Postat av: Anita

Känner igen mej på alla sätt! Puss!

2008-09-01 @ 22:01:50
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Jaa inte vet jag! Alla hjälps åt med lika mycket Ok barnen gör inte lika mycket som oss med nästan. När vi städar tar dom övervåningen och vi nere tex. Kör med ungarna förfaan :o)

2008-09-02 @ 07:18:52
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0