Var tog de vägen?

Som tonåring så trodde man väl aldrig att
de kompisar man umgicks med dagligen skulle
försvinna.
Gänget som man tillbringade all sin lediga tid med.
Så skulle det väl alltid vara.
Nu tittar man på gamla kort och inser att vissa av de
som är med på bilderna har jag inte sett på 25 år.
Patrik var min första stora kärlek. Jag var 13 och han var 15.

Sedan kom Torsten.

Mats och jag blev ett par när jag var 16 och han 17.

Totte och "Käla"                  Benka, på "Kälas" hoj
        
Kusin Lotta 15 år.

Åslund och Peter          Robban och Matte
       
Matte och Pelle fiskar     Flipper på Vallagrillen
     
Maggan och Nina 14 år och vi har varit till samma frisör.



Kommentarer
Postat av: Anita

Those were the days my friend! :O)

2008-09-22 @ 23:31:39
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Vi ser ut som små bäääbisar. Sååå oskuldsfulla hehe ;o)

2008-09-23 @ 07:32:33
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0