Dagens nyheter

Jag gick in på Aftonbladets hemsida nyss för att läsa lite nyheter.
Det är ingen upplyftande läsning direkt.
Jag läste bara rubrikerna och gick fort ut därifrån igen.

* Sju timmars jakt slutade i skottlossning.
* Malin, 19, låg död i sängen.
* Släpades av tåget-flera hundra meter.
* Nallarna ska dö om ett år!.
* Olaglig omskärare skadar småpojkar.
* Min sambo dog men levde vidare på Facebook.
* Höggs ner på Vit-makt konsert.
* Barnstjärnan skulle säljas av sin pappa.
* "De dödar mig om jag skickas hem".

Hur mycket ska elände orkar man läsa om en härligt solig söndag i April??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eländes elendes elände! :O/

2009-04-19 @ 17:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0