Firmafest

Jag och Fia började fredagen med lite after work på Katalin.
Till hennes överaskning så dök det upp en liten tjockis ; )
Jag visste om det men har ju inte kunnat skriva det här på bloggen eftersom det är så många från jobbet som läser.

Vi köpte med oss sushi och tog sedan bussen till jobbet.
Festfixarna hade ordnat en rolig fest som vanligt.
    
Simon och Fia                   Karin                                  Heléne
   
Anna och Linda

Kl 00.00 åkte vi ner på Etage. Där var Jonny och väntade på oss och sedan "tvingade" jag dit Knut : )
   
 
"Ingen ballaaaad!

Partytrick!


Kommentarer
Postat av: Anita

Hahahaha, det där partytricket lyckas jag aldrig med! ;O)

2009-04-26 @ 09:52:55
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anita igen!

Kul att "Tjockisen" kom med! :O)

2009-04-26 @ 09:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0