Söndag

I dag ska Jonny och Knut fortsätta med Knuts lägenhet.
Jag kan inte hjälpa till för det är så mycket slipdamm där.
Jag borde städa men det vet jag inte om jag vill.
Solen strålar ju i dag med så det känns inte som om att städa ligger på prio ett.
En promenad i solen och sedan en bok på balkongen låter som en bättre idé tycker jag.
Senare blir det söndagsmiddag och mys med familjen.
Knut skall sova här i natt, det tycker jag om.
Myyys Pyyys, helt enkelt.

Hittade den här bilden i datorn.
Man längtar verkligen efter sommaren nu.
Sol, vind och vatten och ett glas vitt vin på en brygga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp, "myspys" var ordet! :O)

2009-04-26 @ 15:12:53
Postat av: Anita igen!

Det var jag som pyste här ovan! ;O)

2009-04-26 @ 15:14:16
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, bilden visar vägen till sommaren :-)

2009-04-26 @ 20:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0