Vilken jobbig natt

Jag kunde inte sova.
Tankarna bara vandrade.
Jag hade svårt att andas och ingen trötthet ville infinna sig.
När jag fortfarande kl 02.00 inte sov, så surfade jag en stund.
Kl 03.30 låg jag och spelade golfspel på mobilen.
Jag tror jag somnade straxt före kl 05.00 och vaknade igen kl 07.00.
Lyckades somna om och vaknade nyss av att Jonny gjorde kaffe.
Jag känner mig "pigg" trots den jobbiga natten.
Jag lär väl somna under dagen antar jag.
Jag var jättedålig i min astma igår och jag känner att jag har tungt att andas idag med.
Vad är det här? Jag har ju inte känt av asman på 2-3 år och när min läkare säger att jag har svårt att andas så får jag det.
Är det psykiskt? Har jag förträngt min astma så att jag inte känt av den?
Jag tror inte på sån´t mumbo jumbo, men vad kan det bero på då?
En sak är säker att både igår och idag måste jag starta dagen med Bricanyl för att överhuvudtaget orka andas.
SKUMT!!
Kroppen är en underlig grej.

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag tror inte att det är mumbo jumbo. Jag tror att vid stress över att ha tex astma så blir man sämre. Det finns fall där mammor har "talat" sina barn ur ett anfall,eftersom medicin inte varit tillgängligt barnet ifråga troligen skulle dött om mamman inte lyckats lugna ner.Du kanske blev stressad när du fick reda på hur dålig du egentligen är! Puss!Sköt om dej nu!<3

2009-04-07 @ 10:03:38
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0