Hemma å sjuk

Jag fick gå hem från jobbet idag.
Jag orkade bara tre timmar sedan fick jag packa mitt pick å pack och åka hem.
När jag kom hem så försökte jag ringa sjukvårdsupplysningen men mitt i telefonkön så somnade jag.
Jag ringde igen när jag vaknade.
De tycker att jag ska ta det lugnt hemma.
Jag ska inte oroa mig för "den nya influensan".
Så länge jag inte har feber så kan jag vara lugn.
Blir det jobbigare att andas så skall jag givetvis åka in akut.
Nu måste jag åka och hämta Knut.
Han har en del saker att göra inför flytten i morgon som jag lovat honom att hjälpa till med.
Saker måste ju ske även fast jag är sjuk.
Det blir bara några snabba ärenden, sedan åker jag hem och
lägger mig igen(jag lovar).
Jonny och grabbarna får fixa sitt eget käk idag.
Jag HATAR att vara sjuk!!!
Jag orkar inte och jag har inte tid.
Så här arga blir vi.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är oxå ganska lika! Lika arga och lika lika! :O)

2009-08-31 @ 19:01:59
Postat av: Marina

Ja fy så arga ni blir..;o)

2009-08-31 @ 20:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0