Jobba jobba jobba...

Det känns inte som om det bara var 1½ vecka sedan man man började jobba efter semestern.
Nu är man inne i lunken igen, det gick fort.
Vaknade i morse och var jättesnorig.
Det märks att man börjat jobba igen.
Som jag sagt förut så ser det förjävligt ut här hemma.
Det är Knuttes alla grejer överallt plus att vi skall riva väggen mellan våra sovrum, så vi måste bära ut sakerna ur våra sovrum igen.
Ja, ja.....man orkar det man orkar på kvällarna när man jobbat hela dagen.
Det får väl ta den tid det tar.
Det blir nog bra när det blir klart.
Nu scannar jag IKEA katalogen och blocket efter grejer.
Vi ska köpa ett datorbord, med två stolar, ett vitrinskåp som vi skall ha som skafferi i köket, andra köksmöbler, fåtölj och garderober.
Vilken tur att vi är gjorda av pengar va?!....Hahahaha....
Nu måste jag försöka äta frukost.
Hörs!



Kommentarer
Postat av: Anita

Prexsis - man orkar de man orkar!!

2009-08-20 @ 22:39:07
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Jag har ett databord som bara står och skräpar. Kan det vara nått?

2009-08-20 @ 22:57:18
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Nina: Tack för erbjudandet men vi behöver nåt som vi kan sitta vid både jag och Jonny.

2009-08-20 @ 23:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0