Söndagsbestyr

I dag ska vi plocka ner förtält och golv och sedan köra bort husvagnen.
Det känns lite sorgligt att vi inte varit där på hela augusti men vi har inte haft tid.
Det känns som en jobbig tanke att åka dit och börja riva, men som tur är så skall killarna hjälpa till.
Tjänstar och gentjänster.
Knut hjälper oss i dag och vi hjälper honom att flytta på tisdag.
Vi ska en sväng på IKEA igen idag.
Knut skall köpa ett tyg att sätta på väggen i sitt nya rum
Den förra killen som bodde där har tydligen målat ett märke på väggen som Knut vill dölja.
(nå´t fotbolls emblem eller vad det var).
Jag ska försöka gå igenom IKEA utan att köpa något, det kan bli en svår utmaning.
Jag berättar ikväll om jag lyckades eller inte.
Annars så ser det ut att kunna bli en skön dag.
Solen skiner och vi med den.
Till middag så blir det taisoppa med tortellini och räkor.
Jag hoppas at söndagen blir lååååååång och aldrig tar slut.
Söndag hela veckan, det skulle vara något det.



Kommentarer
Postat av: Anita

Jag tillbringar söndagen framför TVn jag! Snygg din blogg blev! :O)

2009-08-30 @ 14:06:25
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0