Svalt å Skönt

I dag är det mulet och bara 16ºC.
Skööönt!
Då kanske man t om kan ha jeans på sig.
Ni tycker säkert att jag är knäpp, men det är skitjobbigt att jobba när det är hett både ute och inne.
I kväll kanske man orkar göra något annat än att sitta i en soffa och flämta när man kommer hem.
Vi har ju haft  30ºC eller mer i vår lägenhet de senaste dagara.
Då orkar man inte så mycket inte.
I kväll ska jag packa och städa.
Killarna får ta och hjälpa till.
Guuud, vad trött jag är.
Här behövs det KAFFE!!
Hoppas ni får en bra Onsdag.
Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Anette

Packa? Var bär det av nu då?

2009-08-12 @ 08:29:58
Postat av: Maggan

I morgon åker jag till lejondahls slott. På fredag bar det iväg på kräftfiske i dalarna.

2009-08-12 @ 12:31:27
Postat av: Anonym

Ni ser verkligen till att få ut mesta möjliga av tiden :-)



Ha det gott



Kram

2009-08-12 @ 16:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0