Annandagen

I dag skall jag bara lata mig.
Inga gäster och antagligen ingen KROM heller.
Jonny mår fortfarande inte bra så han vill vila sig, så att han orkar med nyårsafton.
På måndag kommer det en liten gäst och på tisdag är vi bortbjudna på middag.
Jag har lite ångest över mitt skolarbete också.
Det hänger över mig som ett litet orosmoln.
Men i dag tänker jag inte slå upp några skolböcker, utan som sagt bara lata mig.
Jag skall gå i joggingbyxor hela dagen och dricka must.
Mat vet jag inte hur jag skall lösa.
Den som inte vill ha julmat får käka nudlar eller nå´t.
Mamma har tagit ledigt från köket idag.
I går hade vi grabbar på middag och förfest här.
Det var ett jäkla håll-i-gång.
Roliga grabbar det där.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag latar mig oxå hela dagarna!

2009-12-26 @ 10:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0