En vecka kvar.

Nästa torsdag är det julafton.
Jag/vi har fortfarande en del att fixa med innan jag känner mig klar.
Jag sätter en stor tilltro till den kommande helgen.
Jag hoppas på mirakel på lördag och söndag.
Fast å andra sidan så är jag cool.
Det blir jul vare sig jag har skurat i alla hörn eller kommit ihåg att köpa sill.
Njuta av att vara ledig och av att vara tillsammans, där försöker jag sätta mitt fokus.
I dag har vi "JULKUL" på jobbet.
Sjunga och dansa tillsammans och sedan en god jullunch.
Det låter väl härligt.
Jonny är krasslig efter vaccinsprutan i förrgår så han "jobbar hemma" idag.
Nu måste jag skynda mig.
Vi ses när vi hörs.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är helt stressad inför julen - trots att jag ju vet att det blir jul i vart fall, precis som du säger. Vi är absolut inte klara...... :O/

2009-12-17 @ 08:13:09
Postat av: Anita var det som oxå stressar i Jul!

2009-12-17 @ 08:13:58
Postat av: V.I.C.K.I.S.

Ta't lugnt ta en Toy! Nämen skämt åsido, skala bort alla förväntningarna, det är ju dem som stressar... vem har bestämt alla SKA'n och MÅSTE? Det "ska" enligt vem vara städat? "måste" enligt vem finnas 1000 tända ljus, hemgjorda tryfflar, hemrullade köttbullar, hemlagat knäck osv osv osv???

Plocka bort förväntningarna och må bättre själv!

2009-12-17 @ 12:41:26
URL: http://vickis-at.blogspot.com/
Postat av: Maggan svarar

Vickis: Du har helt rätt.

2009-12-17 @ 17:43:26
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0