It seems to be another Bloody Monday

Tänk vad livet vore skönt utan måndagmornar.
Jag är just urkliven ur duschen och jag känner mig som ett lik.
I dag slutar jag tidigt men jag skall stanna kvar på jobbet och ha en timmes förtroendetid innan jag har ett utvecklingssamtal.
Den här veckan travar väl på som vanligt.
Kvällsmöte på torsdag och Luciamorgon på fredag.
Jag måste sätta mig ner och fundera lite julklappar.
Veckorna bara springer fram.
Nyss var det första December och nu har snart hälften gått.
Är det ett tecken på att man håller på att bli gammal?
Nä, nu måste jag sätta lite fart.
Jag önskar er en bra dag.
Kram hela dan!
Detta är en låt av Medborgargardet- Who Killed Marilyn
( Vår kompis Mathias Gudmundsson från Östersund)


Kommentarer
Postat av: Anita

Kul! :O)

2009-12-07 @ 14:39:48
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Ursäkta tanten! men det är inte stans gullebarn som han umgås med om man säger så...

2009-12-07 @ 20:11:06
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0