Let i t snow, let i snow, let it snow

I dag har det ÄNTLIGEN snöat.
Mycket snö har det kommit....Jippi!
I dag kommer vi att få läsa om snökaos i Uppland...hehehe.
Likadat varje år med bussar i dikena och bilar som brinner.
Man kan helt enkelt inte köra lite saktare här nere för att det kommit en massa snö.
Roligt för barnen att det är snö.
Vi ska nog åka pulka på en gång, man vet inte hur länge snön fär stanna.
Jag som har sagt att jag lika gärna kan ha det snöfritt, bara jobbigt med snö.
Fast nu märker jag att jag blir glad av snön, det blir så mycket vackrare och ljusare.
Det är något speciellt med den första snön ändå.


Kommentarer
Postat av: V.I.C.K.I.S.

Håller med, det är mysigt med snö och så blir allt så mycket ljusare! Jag ska till Norrtälje idag och jag SKA DEFINITIVT köra både saktare & försiktigare! Kramen från stubbade damen

2009-12-15 @ 09:11:06
URL: http://vickis-at.blogspot.com/
Postat av: Marina

Bussar i diket och bilar som brinner!!!!!? Va...nu blev ja brydd..;o)

2009-12-15 @ 10:21:11
Postat av: Anita

Här har det oxå kommit snö! I love it!! :O)

2009-12-15 @ 17:59:10
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0