Nyårsdukningen

Syrran skriver på sin blogg att hon dukar ikväll och att dukningen skall gå i svart och guld.
Jag har ingen aning om hur jag skall duka?
Kanske det är dags att börja fundera på det.
Jag känner mig lite oengagerad.
Jag tror jag skall surfa runt och bli inspirerad.
Fråga Jonny kanske, han är duktig på sån´t, tro det eller ej.
Det bor en liten Ernst långt där inne i honom.
Guld och lila kanske?
Jag får kolla om jag hittar något läckert i morgon när jag skall upp på Gränby och trängas.
Snart är tjälaknulen klar men jag tänkte inte på att den bara får ligga i lagen i max fem timmar, så nu får jag ställa klockan och kliva upp mitt i natten och ta hand om köttet.
Bra tänkt Maggan!.....NOOOOT!

Kommentarer
Postat av: Marina

Gott nytt så här kvällen före...guld eller silver..bara det blir lite bling bling.

Vårt matrum är ju ett sk. shabbychicrum - by the way det enda rum jag får ha i den stilen...så vitt och silver får det bli (A anar inte mina planer för sovrummet till våren...hi hi...då har vi två rum som är shabby..;o)

2009-12-30 @ 22:39:54
Postat av: Maggan svarar

Marina: Gott nytt tillbaks. Vårt sovrum är jättefint nu. Snart skall vardagsrummet få sig en släng shabby chick också. Jag har sett ett jättefint vitrinskåp gjort av gamla fönster. Ett sånt skall Jonny få snickra till mig.

2009-12-30 @ 22:42:24
Postat av: Maja

Oj, dukningen har jag inte tänkt på alls, bra att du påminde mig! Snacka om att vara ute i sista sekund imorgon och hitta grejer:)

2009-12-30 @ 23:15:42
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Ka

fin blogg :)

2009-12-30 @ 23:35:27
URL: http://priiinah.blogg.se/
Postat av: Anita

Hehehe, kul att kunna vara lite stresshjälp - jag är klar! ;O) OBS du ser väl på "Rock and Roll Hall of Fame 25 år" på Svt2 - så jävla bra!

2009-12-31 @ 00:19:14
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

Jag vill också ha en SnickarJonny..;o)

2009-12-31 @ 00:40:23
Postat av: Vickis

Tallrikar & bestick räcker gott för mig ;)

Tjälknulen kan ligga längre, den blir bara mörare... så det är lugnt! Ses imorrn!

2009-12-31 @ 01:37:14
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0