Äntligen

Efter 14 sorger och 17 bedrövelser så är jag ute på internet.
Har suttit med min dator i över 1 timme nu och försökt.
Nu har jag kidnappat Ludde/Jonnys dator.
Ludde sover ändå i flera timmar till.
Jag låg uppe till över kl 03.00 i natt och snackade på msn med en gammal kompis från förr.
Han hör av sig till mig då och då och vi har skitskoj tillsammans.'
Så blir vi lite nostalgiska också bråkar vi lite, alltid samma visa.
Nu kommer det väl att dröja ett år eller två innan vi hörs nästa gång.
I dag tycker Jonny att vi ska åka oct tvätta och städa bilen.
Jag vill åka på loppis och hitta en frän ljuskrona/lampa att hänga över vardagsrumsbordet.
Tänk så olika man vill tillbringa sina lördagar på va   ;0).
I kväll kommer våra förlorade söner hem.
Calle var på krogen i går för första gången.
Hehehehe.........kommer ni i håg ungdomens glada dagar....*suckar*
Nu ska jag käka gröt och koka ett ägg.
Todelooo!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Nää, inte tvätta bilen.....Booooring!

2009-02-07 @ 11:52:42
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0