Hemma i dag.

Efter en orolig natt med magont och mardrömmar så är jag nu vaken.
Jag beslutade mig sent i gårkväll att stanna hemma från jobbet idag.
Jag kan ju inte jobba och vika i hop mig som en fällkniv var tionde minut.
I dag känner jag mig lite bättre (fast det sa jag ju i går morse med, innan jag ätit något).
Jag får helt enkelt ta dagen som den kommer och bara försöka bli bättre.
Jag behövdes verkligen på jobbet idag, nu blev Mariann ensam med två vikarier.
INTE BRA, INTE BRA!!
(Inte tänka så nu Maggan, man kan inte rå för att man blir sjuk)
Det är inget lätt jobb man har. Jag kan ju liksom inte spara mitt arbete, inget skrivbord
som blir överfullt när jag är borta. Jag behövs ju HÄR OCH NU!!
USCH!! vilket dåligt samvete jag får när jag är borta, fast jag inte kan göra något åt det.
INGEN vill ju att jag kommer och sprider magsjuka omkring mig.


Kommentarer
Postat av: Linda

Stackars dig!

2009-02-02 @ 09:33:49
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com
Postat av: Anita

Näää, håll dig i sängen på armlängds avstånd till hinken eller pottan! :O/

2009-02-02 @ 13:25:49
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0