Jobba jobba...

Först jobbar man hela dagen, sedan kommer man hem och bara fortsätter och fortsätter.
Det blev jättebra på Luddes rum, nu är det bara resten kvar.
Jonny har flyttat till eget rum så nu vet jag inte riktigt hur det känns.
Konstigt är nog ett bra ord.
Nu orkar jag inget mer ikväll.
Mitt knä säger STOPP!!
Jag har stått och gått sedan kl 6 i morse, nu måste jag vila.
Mitt rum blev också bra, men tapeterna är inte de snyggaste.
Det får bli i ett senare skeende, nu måste det röjas undan i vardagsrummet först och främst, men det fortsätter jag med i morgon.
Nu ska jag lägga mig ner och döööö.
Jag blir snart tokig av att leva i den här röran, DET ÄR GREJER ÖVERALLT!! Gaaahhhrrggh!!!!


Kommentarer
Postat av: Barbro Binda

Kommer att bli skitbra med eget rum! Sätt upp nåt fräsigt tyg på väggen så du slipper se fultapeterna!

Vila knäet nu och sov sött!

2009-02-17 @ 21:44:12
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: Anonym

" Vi som kan dööö, för en korv me brö!"

2009-02-17 @ 21:44:42
Postat av: Maggan svarar

Barbro Binda: Tack för dina hejjarrop, det piggar opp.

Jag undrar vem det är som kan dö för en korv me brö?

2009-02-17 @ 22:16:19
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker det låter så oromantiskt med eget rum..men jag vet ju å andra sidan va oromantiskt det är med en snarkande karl oxå. Vem vet detta kanske piffar upp erat förhållande då jag skulle tro att man får anstränga sig lite mer för sexet å myset, inte bara att lyfta på täcket kanske..När ni prova je då mej en utvärdering så att jag vet om jag ska prova jag med i framtiden. Puss på er där i varsitt rum

2009-02-17 @ 22:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0