Tänk vad härligt....

...att ligga tätt, tätt.
Det blir så varmt och skönt när jag och Jonny sover i en liten säng så nära.
Våra små och smärta kroppar kan värma varandra när vi vaknar på natten och fryser.
Jag tror att vi ska behålla den lilla sängen när vi nu renoverar vårt nya sovrum.
Man blir nykär och precis som två tonåringar igen.


Hehehe.....fy faan vad jag ljuger.
Vi ligger som två svettiga paddor brevid varandra och Jonny snarkar värre än någonsin.
Nykära....my ass.
Nä, fram med våra egna sängar så fort som möjligt annars blir det skilsmässa.



Kommentarer
Postat av: Anita

Hahahahahahaha, absolut underbart - Att slippa sova sååå nära for ever and ever!

2009-02-12 @ 22:35:04
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

Ha ha ha....tänkte först..."men va tusan - vad häftigt"...;o)...kanske värt att prova - men tydligen inte...hi hi

2009-02-13 @ 10:07:01
Postat av: Linda

HAHA....Ni är roliga ni. Ser bilden framför mig :oD

2009-02-13 @ 18:00:13
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com
Postat av: Maria

OjOjOj! Vad jag känner igen mej(oss)11

HaHaHa!!!!

2009-02-14 @ 19:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0