Grejerna anfaller

Faan, vad mycket saker man har.
Att riva ur vardagsrummet i söndags var ju en barnlek
jämfört med att ställa tillbaks allt igen.
När man plockade bort så var det bara att ställa skiten där de fick plats.
Nu vill man ju knappt ställa tillbaks hälfen, men vad  gör man då med
allt som man inte längre vill ha framme??
Jag har så svårt att slänga saker, men nu får soprummet sig en rejäl
påfyllning i morgon.
Jag har plockat och rensat och grejat hela kvällen, nu vill jag bara SOVA.
Jag kommer nog att surfa runt en timme innan jag slår igen mina
bruna ögon, om jag känner mig rätt.
Eller så somnar jag över datorn, det är inte heller så ovanligt.
I morgon slutar jag tidigt, då kan jag städa hela eftermiddagen.
HÖRS!!

Kommentarer
Postat av: Anita

jag har oxå svårt att slänga saker men jag har blivit mycket bättre. Det går att träna upp! :O)

2009-01-29 @ 00:11:00
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0