MysPys

Jag har haft en jättemysig eftermiddag/kväll tillsammans med Jonny.
Jag slutade tidigt och handlade.
Hämtade Jonny och vi åkte hem för att röja lite tillsammans.
Efter en god middag och lite vin så satt vi länge tillsammans och lyssnade på
bra musik och bara pratade.
Vi kollade en stund på Let´s Dance.
Nu ligger han och snarkar som en säl brevid mig, inte sååå romantiskt...hehehe.
Calle är på fest och Ludde är hos kompisar i Ulltuna.
I morgon har v tvättstugan samt att vi ska åka till Bauhaus för att köpa list till mitt tyg
som jag ska sätta upp bakom soffan.
I morgon blir en myspys-lördag.



Kommentarer
Postat av: Maria

Snarkar som en säl????

Låter jättegulligt!!

Min låter mer som en ickestartande tvåtaktare!!

Gonatt

2009-01-31 @ 00:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0