Sortera är skoj

Nu har jag sorterat bland alla cd-skivor och DVD-filmer samtidigt
som jag kollade på Scool of rock.
Hahaha....jag älskar Jack Black.
Nu tror jag att jag lyckats få rätt skiva/film i rätt fodral.
Killarna är jäkligt slarviga att stoppa rätt när de kollar på film.
Dessutom så ställde jag 1,2,3,4 tillsammans osv.
Jag sorterade INTE i bostavsordning, det är överkurs i det här hemmet.
Calle håller på att lära sig att spela och sjunga  Apologize med Timbaland så
den låten har ekat på repeat snart 300 ggr i dag.
Tur att den låten är bra, annars hade jag väl blivit tokig!

Kommentarer
Postat av: Anita

Här hemma står skivorna givakt i alfabetisk ordning - men inte är det min förtjänst! ;O)

2009-01-11 @ 19:19:35
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0