Öland, här kommer jag.

Nu sticker vi snart.
Man är ju liiiite seg i dag.
Vi blev givetvis senare kvar på festen än vad som var tänkt.
Kl 01.00 var jag i säng.
Nu ska vi bara dricka lite kaffe, få liv i en död tonåring och sedan beger vi oss ner mot Kalmar.
Det är mulet i dag och bara 15ºC.
Skönt bil-åkar-väder.
Får inte glömma att packa ner lite musik att ha i bilen.
Jag tänkte först göra en liten matsäck att ta med, men jag struntar i det.
Vi får stanna på vägen och käka istället.
Nu är kaffet klart.
Vi sa i går att vi skulle vara på rull kl 08.00, men det hinner vi nog inte.
Guud, vad minutrarna tickar fort idag.
Måste gå upp och väcka Callekillen också och säga hej då.
Nu är det tre veckor innan vi ses igen.
På fredag sticker ju han till Cypern i två veckor och kommer inte hem förän den 24 Juli.
Snyft!! Hur ska mamma klara detta då ?
Oj, nu MÅSTE jag sätta fart.
Hare gött så ses vi på Öland.

P.S Bilder från grillfesten kommer senare.

Kommentarer
Postat av: cinis

Huga de e jobbigt när dom gör som dom vill,,,,men de va ju det vi ville..Exenplariska Driftiga ungdomar..nu önskar jag att dom va på blöjstadiet igen...nu är det Morsan ska gå på Death by Aplil eller..ok de kan vi väll..Bra DU betalar...

2009-07-05 @ 08:49:34
Postat av: Nina

Han kommer ju hem :o) Och det finns ju telefon. Men jag förstår dej!

puss puss

2009-07-05 @ 09:20:36
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Eivor

Ha en jätteskön och avslappande Ölandssvistelse.Kramar

2009-07-05 @ 11:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0