Rent och Fräscht! God Natt.

Nu har jag städat mitt rum.
Tvättat sängkläder samt kudde och täcke.
Nu är jag nyduschad och nu ska jag krypa ner och sova.
Härligare känsla får man leta efter.
Ahhh!
Om det bara kunde sluta regna nu så skulle allt vara perfekt!

Kvällens film med Knut blev:
Die Hard 4.0
Passande nog kretsar handlingen i den fjärde ”Die Hard”-filmen kring just datorer. Datanörden Matt Farrell (Justin Long) har gett en cyberliga med stora terroristambitioner en hemlig datakod som systematiskt stänger ner hela USA. John McClane råkar av en händelse få i uppdrag att eskortera just Farrell till FBI. Terroristligan vill däremot hellre se båda två dödade och strax är jakten i gång. När filmen närmar sig slutet blandas givetvis McClanes uppnosiga dotter in, vilket komplicerar saken ytterligare.


Inte lika bra som gårdagen film men det var en helt ok actionrulle.
Ahh! Vad jag myser i mitt rena rum i min rena säng.
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0