Slutstädat

Med de nya reglerna för städhjälp som börjar gälla den 1 Juli så ska vi kolla upp vad det skulle kosta att få städhjälp här hemma t ex 2 ggr/ mån.
Jag läste att det max skulle kosta 1000 kr att få städhjälp 4 timmar, 2ggr/mån.
Inte så dumt va!
Jag som HATAR att städa.
Tänk att få komma hem till ett nystädat hem bara "så där".
Vilken skön tanke.
Måste genast kolla upp vad det finns för städfirmor här i Uppsala.
Tänk att slippa putsa fönster, skura golv och toaletter.
Ååå, ljuva tanke!!
Nu blev jag alldeles euforisk.
Lycklig ända in i själen.
Nu skiter jag i att det regnar.....(nästan).
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det skulle inte vara så dumt med städhjälp! När ni har kollat upp detta meddela mig om läget, 1000kr skulle jag faktiskt kunna punga ut med nån månad då och då.

2009-06-14 @ 16:35:12
Postat av: Lena

Meddela mig.

2009-06-14 @ 16:35:44
Postat av: Anita

Har funderat på städhjälp då å då under flera år men kommer aldrig till skott. Det vore sååå rätt! :O)

2009-06-14 @ 20:34:36
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0