Solsken

Jag tror tamejtusan inte att det är sant!
Men solen skiner utanför mitt fönster och det smattrar inte mot mitt fönsterbläck.
För första gången på nästan 14 dagar så känner man att det är sommar.
Vilken fröjd och glädje.
Genast blev det mycket lättare att slänga benen över sängkanten.
Visslande går jag in i duschen och trallandes kokar jag min gröt.
Ååå, vad livet blir skönt med lite sol.
Man är nog mer beroende av vädret än man tror.
I dag händer inget speciellt.
Jag ska jobba och handla.
Inget speciellt som sagt.
Men SOLEN SKINER!
Det får räcka.
God Morgon alla Glada!

Kommentarer
Postat av: Anita

Här med!

Växlande molnighet, blåsigt - MEN oxå sol! :O)

2009-06-16 @ 06:34:13
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0